Nová vizuální identita

Pojďme se vydat směrem k nové a progresivní značce, prosté kudrlinek, manýr, která bude přímočaře a sebevědomě dávat prostor pro nová užití. V dnešní zrychlené digitální době, kdy forma nabízí nové netušené možnosti prezentace obsahu, který je u našich ne vždy jednoduchých témat vždy pochopen a vysvětlen správně.

Minimalistická proporce nové značky dává ve skutečnosti maximalistické možnosti využití, reinterpretaci, vytváření hry tvarů, asociací s písmenem Z.

Změna, začátek, země, zodpovědnost. To všechno může být naše nové Z.

O co nám jde? O vytvoření atraktivní až ikonické značky, která na konkrétních srozumitelných tématech vysvětluje “zelené” myšlenky stávajícím voličům i těm, kdo o SZ zatím uvažovali jen okrajově.
Značka zelených je živá, současná, atraktivní a transparentní.

Potřebujeme více “rozkročenou” identitu, která není jen environmentální a umí vypadat “nepoliticky”.

– Lukáš Otevřel, volební manažer

Během léta 2017 došlo z praktických důvodů k dílčím úpravám ve vizuálním stylu Zelených. Oznamujeme, že Babeta Ondrová, autorka nového grafického stylu Zelených, není autorkou změn, které nyní v grafické komunikaci používáme. Babeta Ondrová se od těchto úprav distancuje.

Grafické podklady ke stažení

[pdf-embedder url=“http://www.zeleni.cz/web/wp-content/uploads/2017/01/Z-prezentace-logo-corporate-2017.pdf“]